Are my blue eyes

Det har varit en lyckad dag idag. Vaknade upp efter att ha sovit 11 timmar, åt mannagrynsgröt med blåbär till frukost, godis till efterrätt och spelade piano. Just angående pianot så flyter allt på riktigt bra! Jag har precis kommit över första delen i "River flows in you" och jag kan lätt säga att jag är stolt över mig själv.


River flows in you - Yiruma

Strax efter lunchen åkte jag iväg till Sporlife för att träna lite Zumba och stack sedan hem för att äta en fruktsallad, duscha och sedan sticka iväg till torget med mammí. Där hade jag turen att hitta ett par Odd Molly jeans med 70% och ett dödskallearmband med 50% på Raglady by Tara.
Känner på mig att kvällen kommer att bli mysig med två bra filmer på rad; En ung Jane Austen och sedan Freaky Friday.
Imorgon börjar vi packa. Gud vad jag längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0