En återfunnen vänskap

Trots en del bekymmer som har uppkommit i mitt liv så har en lycka uppenbarat sig. För hundra år sedan gick jag i ridning, och där lärde jag känna en tjej som jag blev otroligt bra kompis med; jag kallar henne P. Den sommaren jag hade med henne var en av mina bästa men jag kastade iväg det sedan när hösten kom. Trots att det mestadels var jag som sa upp bekantskapen eller vänskapen så hade jag, till och med efter flera år, svårt att släppa det. Därför skrev jag ett meddelande till henne på facebook och det resulterade vid att jag hoppade upp ocjh ner av glädje. Hon skrev att hon saknade mig och gav mig sitt nummer. Nu har vi smsat ett tag och det känns underbart! Vi har till och med bestämt oss för att träffas på söndag. Då ska jag bevisa vem den riktiga rockgirlen jag är (och inte någon äcklig rockwannabe som jag var på den tiden). Nu ska jag äta bulle och vara glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0