Något jag trodde var över för länge sedan

Det känns på sätt och vis som att få en kniv i ryggen - och det av en barndomsvän (som jag dock haft en del tvister med). Jag känner mig trött; som om all energi plötsligt försvann ur min kropp och att den inte planerade att återkomma.

Det jag grubblar mest över är hur det kommer att bli på måndag; den enda lektionen vi egentligen brukar prata med varandra på, samt när jag måste göra det som får mig att gråta inombords.

Jag vet att det är hennes förlust då det är jag som har vänner och inte hon (låter hemskt men det är sanningen), och att det kommer förmodligen inte att bli en rolig vårtermin till henne... men det känns som att hon ber om det. Jag trodde ju att allt var lugnt, och så kommer hon och säger massa skit till mig som hände för mer än ett halvår sedan som jag trodde båda hade kommit över.

Det är slutet för oss, det vet du innerst inne.

The Funeral - Band of Horses
Jag har linkat den innan, men jag tyckte att titeln passade bra in. En av de mest underbara låtarna på jorden. Jag kan inte annat än njuta när jag hör det här mästerverket. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0