Sweet dreams that won't come true


Skyway avenue - We the kings

Läste på en blogg om en tjej som ville färga håret rött, och hennes inlägg inspirerade mig till detta inlägget. Det är faktiskt så att jag en längre period har funderat på om jag ska färga det- men aldrig vågat; tänk om det blir fel, om jag ser helt fucked ut i det. 

Egentligen har jag alltid tyckt att min hårfärg har varit fin, men det känns som om det är dags för något nytt. Jag kanske ska pröva på den hårfärgen på sommarlovet efter Turkiet, och om det inte blir snyggt kan jag ... jag venne, färga tillbaka det?

Det är lite ironiskt att jag vill ha rött hår egentligen men tanke på att jag minst sagt är fixerad av gingers, men egentligen är det ju inte samma sak. Det första man tänker på när man ser denna fina bilden på Lindsay Lohan så tänker man ju inte på gingers direkt.. Wow, den färgen är fan underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0