En person som betyder mycket för mig

När någon frågar mig vilka som är mina bästa vänner kommer det upp tre namn i mitt huvud, men när jag verkligen tänker efter så tror jag faktiskt att det är en till. En kvinna i 40 års åldern som alltid funnits till hands. Det kan röra sig om en riktigt liten sak som jag grubblar över och helt enkelt inte vill släppa mitt huvud, då tar jag alltid råd av henne och sedan känns allt mycket bättre. 
Det är inte mycket jag döljer för min mamma, då jag kan lita på henne till hundra procent och det är så otroligt skönt att bara få prata av sig på en vuxen som kommer med mogna svar och gör så att man får lite förstånd i huvudet efter ett samtal på kanske fem minuter. 

Många av våra "samtal" har handlat om en tjej (som det här inlägget handlade om) och jag vet inte hur jag skulle kunna ha svarat på alla sms, chatter osv osv osv osv om jag inte hade haft henne. Nu hoppas jag att den sista tvisten löser sig så att jag kan lägga hela henne bakom mig och andas ut. 

Jag hoppas du vet hur mycket du betyder, annars ska jag ägna mitt liv åt att få dig att förstå det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0